طی واکسینه شدن 46 درصد از جمعیت هدف ؛
تابناک سمنان : نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ۴۶ درصد از جمعیت گروه‌های سنی و شغلی هدف در جمعیت زیرپوشش این دانشگاه در ۶ شهرستان استان دست کم یک دز واکسن کرونا را دریافت کردند.
کد خبر: ۹۹۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 16 September 2021

آمار تفکیکی واکسیناسیون کرونا در ایران تا ۲۶ مردادماه - ایسنا

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: تاکنون ۲۳۳ هزار و ۷۳۷ دز واکسن کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تزریق شده است و در این رابطه روند واکسیناسیون کرونا بر اساس دریافت محموله‌های دریافتی در استان با روند مطلوبی در حال پیشرفت است.

نوید دانایی ابراز داشت : ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدند و روند ابتلا به کرونا در خیز پنجم ادامه دارد و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان باید مهمترین دغدغه مردم باشد.

دانایی همچنین خاطرنشان کرد: تا واکسیناسیون کامل جمعیت و تا قطع نشدن زنجیره انتقال، شیوع کرونا در جامعه ادامه می‌یابد و تنها راهکار هر شهروند برای محافظت از خود در برابر کرونا رعایت موارد بهداشتی مورد تاکید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد : ارایه آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت مجازی و حضوری پیش بینی می شود و  در این رابطه بخشی از دروس یعنی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد به صورت عملی در فضای دانشگاه ارایه می‌شود و در این بخش آموزش به دانشجویان به صورت حضوری خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: تصمیم گیری درباره شکل ادامه آموزش به دانشجویان حوزه علوم پزشکی منطبق با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا پیش خواهد رفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار